رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری کمیته سه‌ماهه اول هیأت امنای کانون سلامت محلات در زرین‌شهر۱

کمیته سه‌ماهه اول هیأت امنای کانون سلامت محلات به منظور بررسی و پیگیری مداخلات برنامه SDH مرکز شماره یک زرین‌شهر، روز ۱۴۰۵.۳.۳۰‌ با حضور اعضای هیأت امنای مرکز، کارشناس سلامت روان و مدیران مدارس برگزار شد.

در این نشست، عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت محله مورد بررسی قرار گرفت و حاضران درباره دو اولویت اصلی، یعنی پیشگیری از افکار و اقدام به خودکشی و جوانی جمعیت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین در این جلسه، حاضران بر لزوم برنامه‌ریزی عملی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و حمایت از سیاست‌های جوانی جمعیت تأکید کردند.